Skip to content

Pozele altora

20 Iulie 2009

Nu știu alții cum sunt, dar mie mi se urcă la cap când colega de birou sau prietena-vărului-soțului-meu-venită-în-vizită vrea să îmi arate 200 de poze din ultimele vacanțe. Adică persoane cu care n-am prea mare legătură și care vor să mă astenizeze!!!!!

Mai ales că, în general, pozele nu sunt clare, și sunt făcute lângă un copac în Barcelona sau pe niște trepte la Roma, adică nici măcar ceva cu care să-mi clătesc ochii, să zic și eu că m-aș mai deștepta!!!!!

Faza criminală e când vine cu laptopul, că acolo are și filmulețe cu prietenul supărat că a plătit prea mult pentru kebab sau cu ziua de naștere a nepotului (ei), pe care nu-l cunosc, ha, ha, ha, ce ne-am mai distrat!!!! Da, ea, persoana cu care eu nu prea am nimic în comun, doar că ne aflăm în același loc în dintr-o anumită cauză.

Una e să cer poze de la soră-mea cu serbările nepoților, din viața cărora chiar vreau să fac parte, și alte e să fiu obligată să văd enșpe mii de poze neclare cu personaje, copaci, trepte, fântâna cântătoare etc., chestii care NU MĂ INTERESEAZĂ!!!!!! Ok, împart pozele făcute de mine cu cei care apar într-însele, sau, foarte rar, dacă mi se pare că am o poză specială, o scot la vedere. Dar nu 200 dintr-o dată ….

Ce-aveți, fraților, cu mine?????? N-aveți cui vă confesa???

14 comentarii leave one →
  1. 28 Mai 2010 00:29

    e totusi atat de simplu sa ii zambesti si sa ii spui ca nu te intereseaza pozele ei.
    oare chiar ne place sa fim mintiti? doar de dragul de a fi ascultati? de a impartasi ceva, cuiva neinteresat?
    cunosc sentimentul de care vorbesti, din ambele directii. hai, ca totusi nu e atat de greu sa zici…pas…

    • Mekone permalink*
      28 Mai 2010 14:14

      Ai dreptate!!! În general chiar aşa fac şi mi se spune că nu sunt diplomată cică!!!
      Am scris postul ăsta dupa ce am avut în vizită un cuplu tânăr venit din Anglia, el britanic, ea poloneză şi ea a venit cu laptop-ul cu poze cu care m-a înnebunit. Pentru că britanicul e o rudă foarte draga a soţului, un tip de bun simţ şi pentru că n-au venit decât pentru o săptămână la noi, am zis să le fac şederea plăcută … inclusiv la faza cu pozele. Adică a fost un compromis pe care l-am întors pe toate părţile şi l-am acceptat. Dacă se mai repetă, nu mai garantez reacţia …

  2. 28 Mai 2010 22:40

    asa zicem mereu, data viitoare… dar dupa ce am creat precedentul, dupa ce am facut frumos doar ca sa se simta altii bine…
    din pacate, ei nici nu se simt bine 100%. e doar o parere, o impresie. si, culmea e ca ISI DAU SEAMA ca fac un abuz, ca ne obosesc, simt ca nu suntem interesati, dar continua, pt ca e o dorinta a lor, care TREBUIE satisfacuta.

  3. 29 Mai 2010 16:15

    aaaaaa,aici va ascudeti porumbitselooor?!

    • Mekone permalink*
      29 Mai 2010 17:44

      Ne-ai prins! Pai de, aici putem vorbi la nesfarsit …

  4. Un roman permalink
    29 Mai 2010 20:02

    Pot sa intru si eu in vorba cu voi? Am mare nevoie sa vorbesc cu cineva!

  5. Un roman permalink
    29 Mai 2010 21:45

    Multumesc mult, numai ca pentru mine e putin mai greu! (de explicat si de inteles)

  6. 31 Mai 2010 17:30

    nu stiu cu vei rectiona….

    • Mekone permalink*
      31 Mai 2010 17:44

      Mai draga, eu m-am revoltat impotriva pozelor neartistice, cand vedem ce face un maestru e altceva … si am si recunoscut cateva fete …

  7. 31 Mai 2010 18:34

    doua actrite romance,Anamaria Marinca si Laura Dumitru…

  8. 31 Mai 2010 18:37

    Pe Anamaria o am personajul principal in expozitie,12 fotografii diferite intr’un minut,12 schimbari in 60 de secunde.

  9. 31 Mai 2010 20:55

    Mai Romane…acu ce faci? Arunci pastila, ca ai nevoie de vorba, dupa care astepti sa traga fetele de tine, sa afle care ti-e pasul? Treaba-i asta?

    • un roman permalink
      2 Iunie 2010 01:06

      Florine, in pozele acestea ai folosit flash-ul?
      Eu cand fac poze cu soare intampin mari greutati cu umbra, mai ales la portrete.
      Poti sa-mi dai vreun sfat?

Lasă un răspuns

