Skip to content

Ce are soră-mea și n-am eu

10 August 2009

M-am gândit să fac o listă cu ce are ea și n-am eu.

Soră-mea are:

  • doi ani în minus
  • câteva kilograme în plus
  • doi copii șterengăruși, inteligenți și pozitivi
  • orare diferite de urmat în timpul săptămânii: al ei, al copilului nr.1, al copilului nr.2 și uneori și al soțului care face naveta
  • inteligența de a se duce la coafor de plăcere, nu de nevoie
  • un început de scolioză de care n-are timp să se tratateze pe motive de timp și bani
  • un serviciu prost plătit, dar pe care îl face cu pasiune (soțul să trăiască!)
  • răbdare pentru toți bătrânii familiei
  • un simț înnăscut al eleganței clasice

Amândouă avem un comun 16 ani epocă de piatră comunistă și un frate care era prea mic în 89 ca să realizeze grozăviile din jur. El e din altă lume și sper să aibă altă viață, fără sechele. Acum a plecat să lucreze în Anglia pentru o perioadă. Și amândouă surorile îi simțim lipsa.

One Comment leave one →
  1. 28 Aprilie 2011 22:37

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

