Skip to content

Vacanța pe dos

23 August 2009

and_teo Ca la mine, la nimeni. Majoritatea oamenilor au ceva vacanță în timpul verii. La mine e pe invers.

Vara e cel mai greu pentru mine. Că în Grecia, dacă nu uzi grădina,  n-ai verdeață, adică ai, dar numai niște tufe de-alea cu spini.

Problema n-ar fi asta. Problema e că ai mei din România normal că vin și mă vizitează vara, că doar n-or veni de Crăciun … adică farmecul Greciei e legat în mare măsură de mare. De fapt asta n-ar fi o problemă în sine.

De dimineață – mergem la plajă, dacă nu mânăcm acolo, după, nu mă lasă inima s-o las pe mama sau pe sor-mea la bucătărie că știu că tot anul doar asta fac. Nu știu cum se face că, dacă ieșim seara la souvlaki, după zece în mod normal, eu sunt deja stoarsă după ce-am trebăluit toată seara … cu udat grădina(nu câteva ghivece), cu hrănit animăluțele … că doar locuim la țară!  Și, din nou, dacă ai mei vin la mine o lună, chiar nu-mi vine să-i las să facă nimic. Au destule ale lor.

A, și ce mai fac eu vara : poze familiei, în care de regulă eu nu prea apar. Asta chiar mă distrează!!!! Aici aveți un specimen – nepoții iau parte la vizitarea unei mănăstiri cocoțate pe un munte, aproape de Loutraki, în regiunea Corintia, și se uită cu jind spre plajă …. (apropo, eu locuiesc pe malul opus, pe un deal, la 6 km de mare.)

Când încep ploile, în septembrie, iau și eu vacanță. De udat și de gătit  pentru două-trei familii.

Cred că la anul va trebui să schimb ceva….

No comments yet

Lasă un răspuns

