Skip to content

Alice în țara minunilor descoperite pe un blog

23 Septembrie 2009

Acum câțiva ani  un bun prieten mi-a cerut o carte care să-l miște, avea un fel de depresie  – făcuse facultate de jurnalism, acum lucra în domeniu și i se cam năruiau visele unul câte unul.

M-am gândit că la starea lui s-ar potrivi ”Zbor în bătaia săgeții” de H.R.Patapievici,  care, pentru cine nu știe, are ca subtitlu ”Un eseu asupra formării”. Adică autorul povestește cum a ajuns ce este azi, fără picanterii însă.

Când mi-a înapoiat cartea, Cătălin mi-a zis” Am citit-o cu dicționarul lângă mine și m-am simțit ca un vierme. Da’ mi-a făcut bine!”

Ei bine, zilelele trecute am avut aproape aceeași stare. Să vă zic de unde până unde. Totul a început când am  descoperit blogul lui Adrian Stanciu. Prima oară i-am întâlnit numele când a apărut URR, după, am citit despre proiectul ERUDIO (nu e erudit să zic, dar mi-am cam ros unghiile, ce mi-ar mai fi plăcut!)  și, de curând, i-am descoperit blogul după un link pe un alt blog, nu mai țin minte exact ce și cum.

Ok, de dicționar n-am nevoie să-l citesc. Scriitura lui e limpede și total pe-nțelesul meu, chiar dacă nu știu totdeauna despre cine vorbește. Dar, scotocind prin articolele vechi am aflat că domnia lui s-a mutat de curând în Franța și am făcut greșeala (de, curiozitate de femeie) să dau click pe pozele cu noua casă. Ce am văzut acolo m-a făcut să mă simt precum Cătălin citind Patapievici – mai precis, ca un vierme.

Adică un român extraordinar, dar care e de o normalitate dezarmantă , reușește să trăiască într-un ”chateau”. Și nu orice fel. Unul de ”Alice în țara minunilor” combinat cu ”Hansel și Gretel” și pajiște de palat Buckingham.( Am dat exemple care mie îmi plac la maxim, să fim înțeleși!).

Nu că m-aș plânge, casa și viața mea n-arată deloc rău, sunt foaaaaaaarte greu de impresionat în general (mi se spune că sunt o mare cinică!) , da’ totuși, … m-a lăsat fără grai!!!!!!! Ok, valoarea de piață ca valoarea, dar gustul familiei Stanciu în alegerea unei case m-a lăsat fără vorbe.

Am respirat adânc și mi-am revenit între timp … am trecut de vierme, dar tot mă simt ca Alice în țara minunilor gândindu-mă la casa din poze, e de poveste!!!!! S-o stăpâniți sănătoși!!!!!

No comments yet

Lasă un răspuns

