Skip to content

Depresii și messenger

23 Septembrie 2009

De ceva timp tot citesc bloguri. Majoritatea scrise de doamne și domnițe, am mai multe în comun cu ele decât cu domnii.

Descopăr chestii în care mă simt ca acasă, de aceea le și adaug la blogroll. Deschid bloguri de care mă sperii și le închid repede. Descopăr bloguri de tineri în jur de douășcinci de ani care îmi aduc un aer de prospețime și mai învăț și eu câte ceva.

Dar e o categorie pe care n-o-nțeleg încă. Citesc chestii scrise de tinere corporate care susțin pantofii cu toc, au relații complicate și depresii. Să mai aflu și eu cum mai merge lumea.Dar, citind printre rânduri sau chiar din spusele lor înțeleg că-și petrec o mare parte din timpul în care sunt la birou pe messenger, răspunzând comentariilor de pe blog sau forum și se simt stresate când șeful se apropie și trebuie să minimizeze ferestrele.

Io nu-nțeleg și pace: când eram și au 8-10 ore pe zi la birou, nu neg, mai deschideam un email sau ”Șapte seri” să văd ce se-ntâmplă în weekend, unde să merg cu gașca. Dar nu în fiecare zi și nu cu orele, asta era  treaba mea proprie și personală.

Chiar așa, să stai cu orele pe mess și să te plângi de stres și de depresii? Ceva, undeva, e-n neregulă!!!!! Ce-mi scapă????

2 comentarii leave one →
  1. 25 Septembrie 2009 19:34

    Sunt si unele care nu se plang. Eu as fi in categoria asta, doar ca nu se poate spune ca pierd vremea chiar asa cum spui mai sus. Adica imi asum timpul in plus de compensare si gata.

    In alta ordine de idei, ai o leapsa 🙂

    • mekone permalink*
      25 Septembrie 2009 19:55

      Cine își asumă ce face e fericit … Eu ziceam de cele care se plâng … Și cred că mai e ceva. Probabil că ține și de puterea de distributivitate a atenției … Mersi de leapsă, o să văd ce și cum!

Lasă un răspuns

