Skip to content

Leapșa. Care m-a pus pe gânduri.

26 Septembrie 2009
tags: , ,

De la neobosita femeie în devenire am primit o leapșă pe care o trimit și Andreei, dacă mai are timp și chef!!!!!

Uf, ce m-ai pus să mă analizez!!!!!

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Cartea e ”Alice în țara minunilor”, fără doar și poate, încă mai cred că e un cadou bun dacă vrei să schimbi starea de spirit a cuiva. Acolo totul e posibil fără ca nimeni să se mire de nimic. Și la final lumea arată mai bine.

La filme nu stau bine … le am pe cele din mintea mea, hi, hi,hi!!!!!

Un cântec ar putea fi ”Tu”(Conexiuni), o baladă care, pentru mine, prinde ideea de dragoste. Dacă dragostea n-arată ca aici … atunci nu e dragoste, e altceva!!!

”…Tu, esti ideea de intens/Cautarii mele-i dai un sens/Un motiv ca sa incerc mai mult

Tu esti vocea ce-o ascult/Esti chemarea de demult/Ce ma face sa nu-mi apartin, nu mai sunt eu

Nu mai e nimic al meu, estï tu/Nu pleca nu spune nu…”

2. Daca ai putea sa-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Sunt mulțumită de al meu care e Mădălina, primul și folosit cel mai des, că am două. Dar ar suna bine Ariadna sau Alexandru.

3. In ce altă ţară ai vrea să trăieşti pt 1 an şi de ce?
În Irlanda. Sudul Europei îl știu, așa că aș fi curioasă să respir aer nordic tare și să văd ce e cu muzica și tradiția celtică pe viu, nu doar așa, doar ca turist.

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ti-l aminteşti?
Uit foarte repede ce visez …

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Hmmm, aici e dificil. Pisică, probabil, să mă simt răsfățată și să pretind că-mi iubesc stăpânul când de fapt îl păcălesc.

6. Daca ai putea trăi în pielea altcuiva pt. o perioadă limitată de timp, cine ar fi aceasta persoană şi de ce ai alege-o?

Momentan sunt într-o mare admirație pentru Maia Morgenstern și Marcel Iureș. Sunt oameni care ard, adică sunt vii pe de-a-ntregul, meseria lor s-a întâlnit cu vocația vocația, au familii (nu doar cariere), sunt modești și de bun simț și nu le pasă de gura lumii.

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
Păi la mine, omul nu poate fi definit în afara lumii. Așa că … singură pe lume …m-aș gândi că ăsta e un fel de iad sau un coșmar. Una e să apreciez liniștea și singurătatea când am chef și alta e singurătatea din care n-aș putea ieși!

Dacă v-a plăcut, luați de-aici, nu vă sfiiți!!!!!!!

One Comment leave one →
  1. deea permalink
    28 Septembrie 2009 16:41

    merciii pentru leapsa imi place si o sa o preiau curand:*

Lasă un răspuns

