Skip to content

Real world vs. ourWorld

22 Octombrie 2009

qĂsta e un post din serialul ”eu și nepoții”.

Zilele trecute, șturlubaticul meu de nepot de 12 ani, domnul Theodor, îmi trimite mesaj să-l accept pe Facebook. L-am luat imediat de urechi pe mess, de ce-i trebuie lui cont, că ai lui părinți habar n-au cu ce se ocupă dumnealui și asta nu din rea voință. Mi-a zis că și-a făcut cont să poată să se conecteze la nu știu ce joc. Buuuun, normal la vârsta lui.

Numai că, a doua zi, iete ce mesaj primesc pe mail:

”Hello, 
Your friend T……@YAHOO.COM has decided that the real world is a complete waste of time and is having more fun than should be allowed at ourWorld.com
With over a hundred games to play, nightclubs, restaurants, thousands of people to meet, and a whole new world to explore, the only thing missing is you…Plz faceti si voi cont…e zoooper tare jocu asta”

Chiar așa o fi??????

4 comentarii leave one →
  1. 3 Decembrie 2009 20:23

    Da asa e …am si eu un cont pe Ourworld….e chiar frumos jocul …odata ce ai intrat provoaca dependenta(din propria experienta) …si a dat mailul acesta ca sa castige ceva la ourworld ….:))
    anuntati-l ca poate fii o cale mai simpla pentru a avea Gems:))
    codul in fiecare saptamana …daca stie e mai bine:)))

    • Mekone permalink*
      3 Decembrie 2009 21:10

      Mersi de pont! Știam că va mi-a trimis email-ul ca să câștige ceva, nu m-a păcălit!!!!! Auzi, dar tu câți ai????? Dacă nu e mare secret ….

  2. 29 Ianuarie 2010 13:19

    daca cu mine vorbesti eu am 1234 sa sti
    da tu cati ai

  3. 8 Martie 2010 17:09

    Acum am dat peste vechiul meu comentariu:))
    Eu unul am 14 ani:))
    In sfarsit am terminat si eu ourworld adica am ajuns la level 100 in anul 2010
    Dupa ce faci level 100 nu mai are nici un farmec:))

Lasă un răspuns

