Skip to content

”Decât o revistă” de-adevăratelea

28 Noiembrie 2009

În sfârșit, ”Decât o revistă” a apărut și on line!

Dacă vreți să știți cum începe și cum se termină istorisirea din dreapta (autor Mihai Dobrovolschi) sau cum explică Vlad Petreanu de ce e bună lenea, aruncați o privire! Știați că o jurnalistă străină consideră chestia cu ”mă trage curentul” o superstiție românească????

Interzis celor care caută poze, accesorii sau haine sexy! Indicat celor care VOR SĂ CITEASCĂ ceva de bun simț, condimentat cu ironie și umor de bună calitate și de la care nu te dor ochii!!!!

4 comentarii leave one →
  1. angel permalink
    29 Noiembrie 2009 10:40

    Buna ziua, Smoky,foarte interesanta revista.Da stirea mai departe, nu stiu multi de blogul tau..

    • Mekone permalink*
      29 Noiembrie 2009 15:06

      Hmm, am dat eu știrea la un moment dat și pe forumul cunoscut … Deocamdată mă preocuoă mai mult să scriu, nu mă plâng de cititori … puțini și aleși … uite, tu ai ajuns aici fără să te trag de mânecă …

  2. angel permalink
    29 Noiembrie 2009 20:08

    in felul tau, m-ai tras…pozitiva alegerea ta cu blogul.Eu cam citesc pe diagonala, din pacate-lipsa acuta de vreme.Imi place stilul tau de scris-cind mai vii in Atena? as vrea sa ne cunoastem, sa te prezint la Balcania..

    • Mekone permalink*
      29 Noiembrie 2009 22:25

      Onorată de vizită și de gânduri …. vorbim mai mult pe email …

Lasă un răspuns

