Skip to content

… Mai de Grecia

10 Mai 2010
tags: , ,

Duminică am ieşit la tavernă pe malul mării. Să vă povestesc ce sănătos, curat şi ieftin se poate mânca în Grecia, într-un loc nu foarte turistic, dar la o oră de mers cu trenul din Atena? Nu azi, poate altădata!!!!

După hrana mediteranean-sănătoasă şi un uzo, am mers pe plajă. Ce-am găsit acolo? O poveste cu final deschis ….


2 comentarii leave one →
  1. 28 Mai 2010 00:25

    excelente! si povestioara si pozele.
    dar parca totusi nu iti dai bine seama ca e o domnisoara acolo, pe plaja, care citeste. eu vad doar doua maini si o carte. tu, care ai fost la fata locului, poate ai vazut mai bine. te tachinez putin…

    • Mekone permalink*
      28 Mai 2010 13:41

      Mersi frumos, Tineregetic, uneori mă distrez în scris …. Si e liber la tachinare … că de, în aceeaşi poză cineva poată să vadă ceva ce eu n-am văzut!

Lasă un răspuns

