Skip to content

Cea mai frumoasă şi nebună dovadă de dragoste

8 Iulie 2010

… pe care am vazut-o până acum.

Pe scurt – în pozele de mai jos e un soţ care ascunde într-un râu tabloul pictat de soţie.

Mai detaliat – dupa 29 de ani de căsătorie, o familie devenită bogată în ultimii ani din scrisul soţului alege să-şi facă vacanţa într-un hotel mic din Franţa. Pentru soţ e uşor – n-are nevoie decât de un laptop ca să scrie.

Soţia, însă, e pictor şi ar avea nevoie de un atelier care ar trebui închiriat. Ceea ce ar complica o vacanţă care s-a vrut simplă şi normală. Aşa că ce face doamna în cauză – se uită în jur, se apucă de pictat şi …. îşi ascunde lucrările în natură, pe unde apucă, unde le va lăsa pentru un timp, după care le va scoate iar la lumină.

Rezultatul arată ca în imaginea de mai jos.

Familia despre care vorbesc e formată din Paulo Coelho si Christina Oiticica (da, ştiu că mulţi strâmbă din nas când aud de Coelho, dar i-aş întreba dacă i-au citit măcar una dintre cărţi ?!?!).

Şi povestea de mai sus, care e doar o parte dintr-una mai complicată,  în care fiecare lasă de la el pentru celălalt şi în care iubirea nu poate decât să sporească, mi se pare cea mai frumoasă şi mai nebună dovadă de dragoste pe care am auzit-o vreodată!!!!!!

Pozele şi  povestea completă (în engleză) sunt de găsit aici.

7 comentarii leave one →
  1. 11 Iulie 2010 15:44

    ce interesant!!!

  2. angel permalink
    11 Iulie 2010 21:32

    In zilele astea, in care parca ne plateste cineva sa ne aratam unul altuia URA si grozavia este ca nici nu ne plateste nimeni….aceasta forma de nebunie este singura care ne mai poate salva..Eu citesc Coelho si chiar imi place. E atit de groaznic??? am ramas in urma, se pare…
    Felicitari si ma bucur ca te-ai dezmortit

    • Mekone permalink*
      12 Iulie 2010 14:22

      Multam, Angel! Traim intr-o vreme in care, daca cineva arhicunoscut pentru munca lui se comporta şi normal e considerat nebun … si imi plac nebunii astia frumosi, care ne dau lectii de normalitate prin dragoste!!!!
      Am avut destule surprize neplacute cu oameni care stramba din nas cand aud de Coelho, Patapievici si Eliade, dar n-au deschis nici o carte de-a lor, doar au preluat comentarii la nu stiu ce fraze scoase din context. Cineva mi-a zis ca nu citeste Coelho pentru ca Becali citeaza din el …. ce-o avea una cu alta eu nu-nteleg!!!!

  3. angel permalink
    17 Iulie 2010 22:15

    Mi se pare „monumentala” replica. Va ramane in istorie…

  4. 19 Iulie 2010 15:24

    He, he, Coelho a mai facut si alte lucruri normale, in celebritatea lui. Eu l-am vazut in IDM cand a fost in Romania. Si nu ma crede nimeni. Bine ca nu eram singura, ca altfel credeam ca am vedenii 🙂
    Pentru cine nu stie, IDM e un soi de Europa (targul chinezesc din Colentina) dar mai cu pretentii, marfa ieftina si multa, situat pe la Gara Basarab. Era, ca nu stiu daca nu l-or fi demolat astia de cand construiesc pasajul Basarab…

  5. 1 August 2010 00:35

    hai ma, ca am citit si eu cateva de Coelho si scrie bine, frumos si sensibil. merge la suflet.
    da, dragut. cred ca numai oameni deosebiti si sensibili la frumos sunt in stare de asa ceva.

    uite, cateva citate din ultimele carti citite de curand:

    Astazi mi se pare ca a iubi inseamna a ramane doua fiinte aparte, pana la sfasiere.

    Atata vreme cat nu experimentezi un numar suficient de fiinte omenesti, barbati sau femei, nu stii unde sa te opresti in dragoste. O multime de fiinte necunoscute dorm in noi, dintre care unele nu se vor trezi niciodata la viata.

    Numai acela te iubeste cu adevarat, in fata caruia poti sa-ti manifesti superioritatea fara sa-i ranesti amorul propriu sau sa-I provoci invidia.

    Cand iubesti, totul pare un semn de coincidenta…

    Exista uneori un prim sarut care ne da viata peste cap. Chiar daca refuzam sa marturisim, asa este. Acest prim sarut ne ia, pe nepregatite, in stapanire.

    Nici femeia, nici barbatul nu trebuie sa fie ideali, ci sa vrea sa-si impartaseasca traiul. O mare poveste de dragoste e aia in care se intalnesc doi oameni care se daruiesc.

Lasă un răspuns

